Saturday, July 7, 2007

Inne på upploppet nu!!!

Sedan jag skrev sist i mars har det hänt en hel del. Jag har slutat jobba, klimpen lever rövare dagligen och jag har även fått en konkurrent på bloggfronten ;-) i egenskap av min högt älskade make. Nu när han så gott som dagligen skriver in små glimtar av vårt liv så kan jag inte vara sämre - så jag ska verkligen se till att denna blogg uppdateras kontinuerligt.

Mina dagar ägnas för närvarande åt att sy gardiner - eller borde göra det, rättare sagt - det är märkligt att dataspel ska vara så lockande. Om lite drygt en vecka sitter vi i bilen på väg mot vårt nya hem/liv. Från storstadstjej till småstadskvinna - det är en rätt stor omställning, och lite nervös känner jag mig allt. Tur i vart fall att vi har hittat vårt drömhus!!!

No comments: