Sunday, March 25, 2007

Virtuell möblering...

... är det som bäst beskriver vår helg. Inför vårt äventyr n:o 1 (flytten till stort hus) har vi detaljplanerat vilka möbler av de ny befintliga som vi ska ställa var samt vilka möbler som ska införskaffas. Vid sidan om det har även verktyg köpts in, och ska även köpas in framöver. Bland annat införskaffades idag en YXA(!!!) vilket faktiskt gjorde mig lite ängslig, men jag får väl lita till min k make när han säger att han kan hantera den. Jag är i vart fall glad att jag slipper!!!!
Äventyr n:o 2 löper på som det ska, tror jag - det är ju svårt att riktigt veta - men jag märker iallafall en viss förändring - även om den inte syns än.

Jag har "fått" en fin skrivbordsstol i svart konstläder också - väldigt bekväm, jag känner mig lite direktörsmässig nu ;-)

Annars har det inte hänt så mycket, vi blev påringda av goda vänner som vi hör ifrån rätt sällan och det var roligt. Imorgon är det ny arbetsvecka och nya friska tag...

No comments: